1 augusti 2012

@sommarställe

Åkte på måndag till vårt sommarställe. Vi åt först hela familjen en fin middag tillsammans och så cyklade jag till mina vänner Ellen och Lisa. Sofia och Toffer är deras styvsyskon så de var också där och det var kiva att se även dem för det var länge sen vi sist hade setts. Vi alla talade om allt möjligt, åt god mat och kollade på film. Jag sov över hos dem och cyklade sedan hem på morgonen och läste min bok.

Efter lunchen på tisdag for jag till butiken som Lisa jobbar i, Silver Fish, och höll henne sällskap och därefter for jag och hälsade på Ellen i butiken hon jobbar i, Kasnäs Kompassen nämligen. Efter Ellens jobb gick jag och hon hem till henne där Toffer väntade ensam. Alla andra hade åkt till Åbo. Addi som är Ellens bästa vän kom till Kasnäs och åt plåtbröd och en massa annan skit mat. På natten tänkte vi göra något vi gjorde nästan varje natt förra året. Vi satt i en kärra bakom en mönkiä och körde mitt i skogen på guppiga vägar. Det var sjukt skrämmande och roligt samtidigt. Då vi kom tillbaka till huset blev vi ute på gården och tittade på stjärnorna och myste. Blev också denna natt övernatten hos Ellen.

Idag på morgonen startade vi tillbaka till stan. Har varit hemma nu i någon timme och ska packa nu för snart blir det av till Stockholm med bästa Sonja och min styvpappa.
Vi hörs igen efter kryssningen.

Har nästan inga bilder från lande som är nya och då vi är lite äldre. Här får ni istället se bilder från då vi var små. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar