3 augusti 2012

shopping is hard workout










Idag kom jag hem från Stockholm. Vi shoppade för fulla muggar och sprang från butik till butik. Karta hade vi också med oss så vi skulle hitta, trots kartan stannade vi ett par gånger och frågade om rätt riktning.
Vi hade bestämt vilka butiker vi skulle till före så vi hade en ordning så vi skulle hinna till alla butiker under de 5 timmarna vi var i Stockholm.Vi hann ändå inte till alla.
Vi började med Bik Bok där jag köpte den blommiga toppen och den beige-svarta koftan. Därefter sprang vi till gallerian där vi gick till hollister. Köpte den vita hupparen och dessutom en huppare åt min bror också. De har så ljuvliga kläder. Därefter gick vi till Urban Outfitters och provade på en massa shorts, speciellt Sonja. Deras shorts satt nog väldigt bra måste jag säga och de hade också ljuvliga kläder. Där köpte jag den gråa toppen och jeansen.
Efter det gick vi och träffade Pate och åt lite asiatisk mat. Därefter rusade vi igen iväg och gick till Topshop. Hittade inte riktigt något där och efter det började vi sakta gå mot bussen och hann inte med så mycket mer utom några små butiker längs med vägen. Fota hann vi inte heller med ordentligt men om vi far tillbaka så hinner vi kanske med det nästa gång, not..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar