30 juli 2012

look at the stars look how they shine for you









































Igår kom jag hem runt tre tiden. Började tvätta byke och städa rummet så det är fint sen då våra gäster kommer nästa vecka.
Därefter träffade jag bästa Sonja. Vi catchade up och gick runt och fotade också lite. Vi träffade också Sandra som sedan blev övernatten hos oss. Vi kollade på Harry Potter och talade och det var jätte kiva att se henne igen.
Idag har jag städat och dammsugit och så har jag bloggat ganska mycket. Har också packat för idag åker jag iväg till lande för två dagar. Kommer bli kiva att se Ellen och Lisa igen, mina gamla sommarkompisar och ännu också jätte goda vänner. Så denna kväll skall spenderas med dem.  Har inte möjlighet att blogga då jag är på lande så det får bli till senare.
På onsdag blir det då av till Stockholm med Sonja, det kommer också att bli jätte roligt and we will shop until we drop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar