1 september 2012

sommaren är kort



Nu är sommaren officiellt slut. Igår var den sista augusti och idag är det då den första september, dvs den första dagen på hösten. Jag är beredd på hösten, fastän jag inte vill det. Nu är det nästan ett år tills sommaren igen och man måste bara klara av de andra årstiderna, för nu är de ju också riktigt trevliga ibland. Har haft fullt upp och jag har totalt glömt att blogga nu på sistone. Jag har mycket jag skulle kunna berätta om från de sista sommardagarna och skolan men för tillfället har jag ingen lust för det, så det får bli en annan gång, om det blir av. Annars fortsätter jag med att blogga från och med vad som händer i nutid. 
Igår kväll träffade jag Malin. Vi tog våra cyklar och cyklade iväg till Blåbis. Vi ville ta de sista sommarfotona så det vi gjorde var att fota. Vi hade det riktigt trevligt och vi hann också prata en del. Resten av kvällen satt jag hemma framför datorn och myste.  















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar