21 augusti 2012

back in school again



Länge sen sist! Jag har haft mycket att göra under den senaste veckan då skolan också börjat. Mesta delen av min tid har gått åt till skolan och träning. Jag har också hunnit vara med vänner en del då jag igår cyklade till stan och träffade "the old classmates" Leona, Siri, Lolo, Valter Sonja och Sandra.  Det var roligt att se dem igen för vet inte hur ofta det kommer att bli i framtiden. Har också lärt känna nya personer i min nya skola. Det finns ändå jätte många personer i den skolan så det kommer att ta en stund att lära sig allas namn.
Under den senaste vecka var jag också ute med Sonja och vi talade bara om allt och passade på att fota outfits och de är tyvärr nästan de enda bilderna jag kan bjuda på för jag har inte fotat något för att jag har ingen bra kamera för något sånt. Samma kväll gick vi också på en fest men var bara där en kort stund men hade det ändå trevligt. På lördag träffade jag Jessica för någon timme och vi hann också tala en stund men något annat speciellt gjorde jag inte under veckoslutet.
Idag har jag varit i skolan ett par timmar men kom ren hem klockan ett med Malin för vi gjorde ett ph-test till vår Kemi kurs. Det var riktigt trevligt och hann även prata om mycket med Malin.
Jag har ännu ingen aning om vad jag skall hitta på i kväll, det återstår att se. Jag hoppas också att bloggningen kommer bli normal igen men vet inte hur ofta jag kan uppdatera med tanke på att nu när sommarlovet är slut har man mycket mindre fritid.




















1 kommentar:

  1. Juuuvliga bilder!!! Så somriga o varma :) du borde skriva oftare!!!!!! Den hä din blogg e så braa :)

    SvaraRadera