16 juli 2012

la semaine

Fotbollsturneringen är slut och i slutändan blev vi tredje. Hade en rolig vecka och umgicks mycket med alla lagvänner vilket var roligt då jag inte oftast träffar dem så mycket. Under hesa cup veckan träffade jag också nya personer som jag lärde känna som var jätte trevliga och hängde med dem också. Har varit helt för mycket på leffan. Har nu under ca två veckors tid sett filmerna Snow White and the Huntsman, Rock of Ages två gånger, LOL, American Pie the Reunion. På lördag var jag med Siri och Lolo och kollade på LOL som var sjukt bra! Det var också roligt att träffa Siri och Lolo för det var så länge sen vi hade setts sist.
Igår var jag hela förmiddagen hemma och kollade TV. På eftermiddagen mötte jag min styvpappa och vi gick och lunchade. Så gick vi och se Rock of Ages och jag hade det riktigt trevligt.
Efter leffan åkte jag till Sandra. Vi tog en liten promenad och talade om allt som hade hänt sen vi träffats sist. Hade det jätte trevligt och vi gjorde trevliga små videon som vanligt, hehe. Blev övernatten hos henne men nu är jag hemma igen och har det tråkigt då det regnar ute.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar