20 juli 2012

everything happens for a reason
































I förrgår cyklade jag och Sonja till Vik och tog ett par bilder av den vackra himlen och såklart oss, haha. Det var jätte trevligt, och nästa dag, alltså igår kom Sonja till oss efter mina träningar och vi solade i någon timme. Därefter åkte jag in till stan för att gå på massage. Det var jätte skönt och avslappnande. Därefter träffade jag Sandra och vi pratade om allt möjligt samt åt god glass. På kvällen var jag ensam hemma såsom hela veckan så jag njöt sista kvällen av ensamheten för mamma kommer hem idag. Jag kollade på The Bachelor hela natten och vaknade först klockan två idag. Då började jag städa huset så mamma skulle bli glad. Jag har också tvättat en hel massa byke idag för om två dagar blir det iväg till Italien. Finlands sommar har varit urusel med tanke på vädret och såklart då vi åker iväg till Italien ska det regna där också. Det ska dock inte få förstöra min och mammas semester. Lite senare ikväll skall jag ännu träffa Sonja och jag vet inte vad vi hittar på, troligtvis åker vi någonstans och cyklar. 
I förrgår var jag dessutom och träffade Sabbe som jag inte hade sett på länge. Vi hann tala om allt möjligt och hade det roligt på stan. Det är ungefär allt som har hänt denna vecka.

2 kommentarer: