18 oktober 2012

school is fine, but breaks are better

På tisdag kväll hade vår skola en bal. På balen fanns det mycket program med roliga uppträdanden och fina tema rum. Det blev också lite dans och kvällen var väldigt rolig.
Höstlovet började på onsdag så i två dagar har jag kunnat slöa och göra nästan vad jag vill.
Igår på dagen åkte jag till stan för att boka en frissa tid och lämna tillbaka en bibba bok. Några timmar senare åkte jag tillbaka till stan och träffade Siri och Leona. Jag hade det väldigt trevligt med dom. Vi gick hem till Siri där vi åt jätte god mat och talade trevliga saker.
Så åkte jag hemåt och träffade Sonja och ett par pojkar. Vi stod och talade en tid och det slutade sedan med att jag gick hem och sova.
Idag har jag inte gjort mycket. Städat i mina olika hem då jag flyttat från mamma-pappa-mommo. Senare i kväll blir det fest som jag hoppas ska bli riktigt roligt.



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar