14 oktober 2012

live while we're young

Det är en evighet sen jag senast bloggade. Har inte haft någon inspiration att blogga, men sen började jag tänka hur roligt det är att kunna kolla tillbaka i gamla arkiv och se vad man har hållt på med, så jag ska försöka börja blogga igen. En annan orsak till att jag inte har bloggat är att jag köpt en ny kamera, en polaroidkamera. Då kommer fotot ut direkt ur kameran och jag tycker det är så coolt, så har fotat endast med den kameran. Dom fotona kan jag ju inte sätta på datorn heller. 
På sistone har jag spelat extra mycket fotboll, haft provvecka och varit med vänner. Alltså ingenting speciellt har hänt, så jag fortsätter väll blogga om nu och framtiden, om inte jag kommer på något som är värt att berätta. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar