21 oktober 2012

when things don't go right go left




























Nu är det sista dagen på höstlovet och jag har haft ett helt okej höstlov. På torsdagen var det fest som gällde, men efter bara en timme blev vi utkastade på grund av för hög musik och sådant. Vi blev ett gäng på ca. 15 och funderade vad vi skulle göra och det slutade med att hälften av oss åkte till stan och hälften av oss skulle gå hem till mig. Vi som skulle gå till mig, åkte sedan trots allt till stan och träffade de andra i Mc Donalds. Vi satt där en stund och sedan åkte vi alla hem och jag blev på brändö med freda och talade i någon timme. Jag hade nog trots allt en helt trevlig kväll. 
På fredag var jag med Sonja. Först träffade jag henne för att gå ut med hennes hundar och vi bara talade och lite senare åkte vi ut och cyklade för att äta sushi som var sjukt gott och så fotade vi lite också. Så var jag ensam hemma och det var hemskt att vara hemma och inte ha något att göra. Senare träffade jag sedan Jessica och vi satt också och talade och åt gott. 
Lördagen var helt trevlig. Jag åkte in till stan med min bror där vi träffade vår mamma i Hard Rock Cafe, som just har kommit till Helsingfors. Jag åt tortillas där som var jätte gott och jag hade en trevlig tid med familjen. 
Efter att vi ätit åkte jag hem till pappa och bara datade. Talade sedan med Siri och åkte tillbaka till stan för att träffa henne. Vi hade det trevligt och så kom också Leona med och det var kiva. Ellen, Siri, Dinne, Gigi och Luca kom också med lite senare och vi satt hos Siri och talade. Där var jag i ett par timmar och åkte sedan hem och gick och sova. 
Det känns som om jag inte har gjort något detta veckoslut fast jag ändå gjort ganska mycket. 
Nu när jag skulle ladda upp bilder till min dator så fungerar det inte. Det ät något fel med min dator, måste fråga om hjälp för att få det att fungera. Men det betyder att jag inte nu kan lägga upp något väldigt nya bilder,så vi får hoppas att det kommer senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar