29 oktober 2012

panostus på G

Idag gick jag inte till skolan utan vi hade skolornas fotbollsturnering i Karis. Vi startade ca 8 på morgonen och spelade första spelet två timmar senare som vi vann 3-1. Därefter spelade vi en till match som var mycket jämn men vi vann 2-1 vilket ledde till att vi kom till finalen. På torsdag kväll åker därför skolans fotbollslag till Närpes och övernattar där för att sedan spela på fredagen finalmatcher. Helt okej kommer det väll att bli, hoppas jag.
Efter skolan gick jag hem och sedan ut på gården för att bolla lite. Något jag aldrig förr har gjort haha. Åkte sedan till Intersport för att köpa nya fotbollsbyxor för detta kalla väder, här i Finland. Därefter åkte jag iväg på träningar som slutade för en stund sedan. Träffade Sonja efter träningarna och nu sitter jag hemma och kan äntligen ta det lungt, efter en tung dag.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar