21 juli 2012

hasta la vista















Här kommer en bildbomd med världens ointressantaste och finaste bilder från denna vecka. 
Idag har varit en helt okej dag. Cyklade till stan med Sonja och det blev lite strul med telefonen hehe så det kan hända att man inte får tag på mig. Var på jobb i någon timme och cyklade sedan hem till pappa för att äta middag. Det var riktigt trevligt och nu har jag packat kvällen lång. Alla pengar jag skulle ta med är mystiskt borta för att jag har använt dem på en massa onödigt som jag inte har en aning om. Imorgon blir det väckning halv fyra och då åker vi iväg till flygfältet. Hoppas på en trevlig resa men tyvärr visar vädret vara negativt med åska och regn varje dag, typiskt. 
Det blir nu då troligtvis en bloggpaus på en vecka så bloggar jag igen då jag har kommit hem.
                                                            Adios Amigos
                                       


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar